Søk på dette nettstedet:

Amesto_000296 1920x607

AMESTO MARKETING

Blogg

13. mar

3 gode grunner til å investere i portrettbilder.

Bilder gir oss en pekepinn på hva vi kan forvente av opplevelsen med bedriften din. De gir deg muligheten til å appellere til omverden, forventningsstyre og vise hvem dere er gjennom bilder av de som er ansiktet deres utad; de ansatte. Det er disse...

Les mer
6. mar

Det eneste kunstige med AI er at alle tror det er begynnelsen på slutten.

I kjølvannet av den nå beryktede språkmodellen fra OpenAI var det ikke en eneste opinionsperson eller byrå som kunne la være å snakke om hvordan AI ville være døden for alle som driver med innhold. Eller komme med ørten tips. Skulle tro de var...

Les mer
19. des

Hvordan øke engasjementet på sosiale medier?

Dette er din ultimate guide til flere likes, kommentarer og delinger på sosiale medier. Take your fast-pass ticket og lær mer om hvordan du kan skape engasjement på dine ulike plattformer.

Les mer
19. des

Stillingsannonse.

Du ser behovet for en eller flere nyansatte, og vet hvilken kompetanse som kreves.

Les mer
19. des

Hvordan skaffe gode kundereferanser.

En god kundereferanse kan være vippepunktet som skaper et salg.

Les mer
19. des

Cookie-døden og hva den betyr for markedsføringen din.

Litt dramatisk? Ja, men det er ikke nytt at tredjeparts-cookies er på vei ut. Det har annonsører forberedt seg på i lang tid. Så hva vil det egentlig si for måten vi som markedsførere må jobbe på fremover?

Les mer
19. des

Inbound Marketing for B2B.

Generere leads effektivt på lang sikt.

Inbound marketing er en strategi som baserer seg på å identifisere nøyaktig hvem du ønsker å nå. Hva holder de på med? Hvor bor de? Hvordan oppfører de seg på nett? Denne innsikten bruker du til å produsere...

Les mer
19. des

5 tips for å lykkes med SEO i 2023.

Å rangere øverst i Google-søk er markedsførerens hellige gral. Alle ønsker å plassere innholdet sitt der, men ikke alle har verktøyene eller forutsetningene for å jobbe systematisk med dette. En førsteplass i søkeresultater er utrolig verdifullt,...

Les mer
17. des

Personas.

Personas er profiler som skal representere kundene du ønsker å nå. Det utvikles en fiktiv person som skal representere en gjennomsnittlig person innenfor en gitt målgruppe.

Les mer
1 2