Søk på dette nettstedet:

Amesto_000296 1920x607

AMESTO MARKETING

Blogg

24. mai

Video som fortrinn i markedsføringen

Alle virksomheter som tilbyr tjenester og produkter, online eller i fysisk butikk, bruker video som en viktig del av sin markedsføring. Hvorfor? Det er den beste måten å skape oppmerksomhet og engasjement med målgruppene.

Les mer
5. mai

Er kreativitet markedsføringens piffikrydder?

En utfordring i dagens annonsemarked og sosiale medier er at budskapene lett drukner i et hav av budskap og støy. Kreativitet er et av virkemidlene mange benytter for å få oppmerksomhet. Og noen klarer også å bli synlige som en paradisfugl i en tett...

Les mer
27. apr

Klar for å lykkes på sosiale medier?

Til manges glede, og kanskje også noens fortvilelse, har sosiale medier blitt en av de viktigste plattformene for å nå ut til målgruppen. På sosiale medier har du en unik mulighet til å trekke til deg de som er interessert i det du driver med, øke...

Les mer
19. apr

Hvordan inbound markedsføring kan skape verdi for din bedrift.

HubSpot definerer inbound som «... en filosofi basert på å hjelpe folk». Metodikken har en menneskelig og kundesentrisk tilnærming som tiltrekker potensielle kunder ved å skape relevant og verdifullt innhold. I motsetning til mer tradisjonell...

Les mer
13. mar

3 gode grunner til å investere i portrettbilder.

Bilder gir oss en pekepinn på hva vi kan forvente av opplevelsen med bedriften din. De gir deg muligheten til å appellere til omverden, forventningsstyre og vise hvem dere er gjennom bilder av de som er ansiktet deres utad; de ansatte. Det er disse...

Les mer
6. mar

Det eneste kunstige med AI er at alle tror det er begynnelsen på slutten.

I kjølvannet av den nå beryktede språkmodellen fra OpenAI var det ikke en eneste opinionsperson eller byrå som kunne la være å snakke om hvordan AI ville være døden for alle som driver med innhold. Eller komme med ørten tips. Skulle tro de var...

Les mer
19. des

Hvordan øke engasjementet på sosiale medier?

Dette er din ultimate guide til flere likes, kommentarer og delinger på sosiale medier. Take your fast-pass ticket og lær mer om hvordan du kan skape engasjement på dine ulike plattformer.

Les mer
19. des

Stillingsannonse.

Du ser behovet for en eller flere nyansatte, og vet hvilken kompetanse som kreves.

Les mer
19. des

Hvordan skaffe gode kundereferanser.

En god kundereferanse kan være vippepunktet som skaper et salg.

Les mer
19. des

Cookie-døden og hva den betyr for markedsføringen din.

Litt dramatisk? Ja, men det er ikke nytt at tredjeparts-cookies er på vei ut. Det har annonsører forberedt seg på i lang tid. Så hva vil det egentlig si for måten vi som markedsførere må jobbe på fremover?

Les mer
1 2