Hvordan øke engasjementet på sosiale medier?
Dette er din ultimate guide til flere likes, kommentarer og delinger på sosiale medier. Take your fast-pass ticket og lær mer om hvordan du kan skape engasjement på dine ulike plattformer.
Søk på dette nettstedet:
Dette er din ultimate guide til flere likes, kommentarer og delinger på sosiale medier. Take your fast-pass ticket og lær mer om hvordan du kan skape engasjement på dine ulike plattformer.
Du ser behovet for en eller flere nyansatte, og vet hvilken kompetanse som kreves.
En god kundereferanse kan være vippepunktet som skaper et salg.
Litt dramatisk? Ja, men det er ikke nytt at tredjeparts-cookies er på vei ut. Det har annonsører forberedt seg på i lang tid. Så hva vil det egentlig si for måten vi som markedsførere må jobbe på fremover?
Inbound marketing er en strategi som baserer seg på å identifisere nøyaktig hvem du ønsker å nå. Hva holder de på med? Hvor bor de? Hvordan oppfører de seg på nett? Denne innsikten bruker du til å produsere innhold som treffer drømmekundene. I stede...
Å rangere øverst i Google-søk er markedsførerens hellige gral. Alle ønsker å plassere innholdet sitt der, men ikke alle har verktøyene eller forutsetningene for å jobbe systematisk med dette. En førsteplass i søkeresultater er utrolig verdifullt,...
Personas er profiler som skal representere kundene du ønsker å nå. Det utvikles en fiktiv person som skal representere en gjennomsnittlig person innenfor en gitt målgruppe.