Søk på dette nettstedet:

Om oss i Amesto Marketing

OM OSS

We may be small, but we are mighty.

Once we were three, now we are fourteen! Etter flere år som inbound marketeers hos Amesto Toptemp brøt vi i 2020 ut i et eget markedsbyrå. Covid banet vei, kundene koblet seg på og et år senere har vi gått fra å være 3 personer til å telle hele 14 ansatte.

 

Om Amesto Marketing.

 

Vi i Amesto Marketing ønsker å være en utfordrer. Vi skal levere tjenester av god kvalitet, som gir tilfredsstillende resultater, i tillegg til å være et stabilt støtteledd og sparringspartner. Vi liker å se på oss selv som kameleoner – tilpasningsdyktige, slik at vi kan formidle budskap uansett hva slags tone of voice din bedrift har.

 

Amesto Marketing ønsker å hjelpe små og mellomstore bedrifter som har få (eller ingen) markedsføringsressurser inhouse, med å generere leads, engasjement, klikk og andre call to actions gjennom pull-strategier. Det spiller ingen rolle hva slags type bedrift eller bransje det gjelder. Vi er et on-demand byrå med transparens når det kommer til prising og pakker.

 

 

Meet the team.

Kjersti A 466x466-min

Kjersti Alnes

Byråleder

Vår byråleder Kjersti har opparbeidet seg lang erfaring innen salg, prosjektledelse, markedsføring og event. Det er derfor ikke feil å beskrive denne dama som en «all-rounder.»

Hun sprudler med positivitet og engasjement som smitter over på de andre på kontoret.

Det som motiverer Kjersti er muligheten til å få være med på å forme det som, ubeskjedent nok, skal bli landets beste markedsføringsbyrå. Her får hun de utfordringene og arbeidsoppgavene hun trenger for å videreutvikle både seg selv og selskapet.

Funfact: Kjersti har en barnebok på Amazon, og har publisert opptil flere satiriske blogger #heibloggen.

Les mer Lukk
Simon 466x466-min

Simon Alert Kristensen

Director Performance

Simon studerte filosofi før han siktet seg inn på en karriere innenfor kommunikasjon. Nå stiller han med en bachelor innen kommunikasjon og medieledelse fra NTNU. Han er en teknisk interessert kommunikasjons-nerd som brenner for å finne nye måter å kommunisere på.

Som performance marketer får han muligheten til å teste ut nettopp dette, samtidig som at han kan måle og se hvordan kommunikasjonen påvirker mottakeren.

Amesto Marketing skaper glede i hverdagen til Simon. Her får han muligheten til å styre sin egen arbeidshverdag og har tilgang på kompetanse på tvers av flere fagområder. Og ikke minst veldig fine kollegaer!

Fun fact: Simon jobbet som stemmeskuespiller gjennom barndommen og er ubeseiret i tommelkrig.

Les mer Lukk
Heidi 466x466

Heidi Ringdahl

Director Design

Heidi har mer enn 25 års erfaring innen grafisk design. Hun kan best beskrives som pixel perfect og kan trylle gull ut av gråstein. Garantert wow-effekt.

Men sin stilsikre formsans og allsidighet utarbeider hun alt fra visuell identitet, webdesign og logo til powerpoint-maler og kampanjemateriell. 

Funfact: Svart belte i taekwondo.

Les mer Lukk
Kjersti F 466x466-min

Kjersti Føyner

Director Web

Med utdanning innenfor kommunikasjon, journalistikk og web, har hun opparbeidet seg mange års erfaring med å lede større webprosjekter, integrasjoner og migreringer.

Kjersti er allsidig og kan bidra med alt fra konseptutvikling, strategiarbeid, analyse, rådgivning, tekniske kravspesifikasjoner til the nitty gritty details av alt som skal til for å sette opp en hjemmeside. 

Det som motiverer er muligheten til å bygge opp websatsingen til Amesto Marketing på HubSpot. Why just HubSpot? Den er skreddersydd for å drive effektivt med markedsføring og salg. 

Funfact: Alt går i grisen, som de sier. I denne havnet hjertemedisinen til hunden en gang. #voff

Les mer Lukk
Martin 466x466

Martin Østberg Åkra

Web og performance intern

Martin er på første året av en mastergrad i informasjonssystemer, etter å ha tatt bachelorgrad i digital markedsføring. Med bakgrunn fra egen start-up og salg er han en person som liker å ha hendene fulle.

Siden han startet hos Amesto Marketing har han fått «prøve seg i skyttergraven», og har allerede fått erfaring innen et bredt spekter av arbeidsoppgaver.

Det han liker med jobben er at det er rom for å være kreativ, samtidig som at han får tilfredsstilt interessen for teknologi. Martin er nysgjerrig og mener at Amesto Marketing er the place to be for studenter. Han er alltid på utkikk etter nye interesser og prosjekter han kan fordype seg i. Alt kan forbedres og Martin gir seg ikke før han finner ut hvordan.

Fun fact: Under korona våknet den indre hobbygartneren opp hos Martin, som nå bruker fritiden sin på å stelle med grønnsakplantene i hagen.

 

Les mer Lukk
Alice 466x466

Alice Petersen

Sr. Performance Marketing Consultant

Alice har en bachelorgrad innen digital markedsføring og begynte i Amesto Toptemp som deltidsansatt. Med iver for ny kunnskap og god innsats ble hun belønnet med en fast stilling, og ble med i overgangen til Amesto Marketing!

Som en dame med et analytisk blikk på oppgavene motiveres Alice av resultater. I tillegg til gode samtaler og mye latter får hun i Amesto Marketing muligheten til å kunne anvende opparbeidet kunnskap, samtidig som at hun får ny input. Hun er tilpasningsdyktig og trygg i egne ferdigheter, og har fått utfordret disse egenskapene som vikarierende kommunikasjonssjef hos en global kunde. Man er aldri ferdig utlært, og det er her hun finner motivasjonen til å hele tiden strekke seg lenger og søke etter nye erfaringer.

Fun fact: hun har lastebillappen(!) ...og har møtt Justin Bieber.

Les mer Lukk
Thomas 466x466

Thomas Brevik

Project Manager

Thomas er kreativ skribent, prosjektleder og tverrfaglig potet innen media og kommunikasjon. Med utdanning innen markedsføring og PR har han jobbet med kommunikasjon i over 25 år og kan vise til erfaring fra både byrå og in-house, fra IT til rekruttering.

For Thomas begynner alt med ord, enten det er one-liners, annonser, SoMe, videomanus, featureartikler eller portrettintervjuer. Hans styrke er spennet fra overordnede og kreative konsepter, til hands-on produksjon. Han blir motivert av gode kolleger og utfordringer som drar han utenfor boksen. Og det er noe han får hos Amesto Marketing.

Fun fact: Thomas var en gang fast petitspaltist i City Magazine, har kidnappet to katter og finner sitt frirom på en Diavel 1260.

Les mer Lukk
Wenche 466x466-min

Wenche Taugbøl

Project Manager

Wenche har bachelorgrad i møbel- og produktdesign fra Ravensbourne College i London. Etter fullført utdanning jobbet hun 7 år i et high-end designbyrå med sammensatte roller innen design og produksjon, som designer, craftsperson, prosjekt- og produksjonsleder. Videre tok hun veien tilbake til Norge og har hatt forskjellige roller i JCP, hvor hun har ledet mennesker og prosjekter.

Med denne bakgrunnen er det ikke overraskende at Wenche er glad i struktur, å sette ting i system og er oppfinnsom. Samtidig er hun glad i å utforske og lære nye ting.

Wenche kom inn i Amesto Marketing med en iver etter å med på noe nytt som skal opp og frem. Hun trigget på filosofien til Amesto, driven etter innovasjon og det å gå foran.

Fun fact: Hun lager dritbra sandskulpturer og er ferdig med sitt fjerde oppussingsprosjekt.

Les mer Lukk
Kaja 466x466

Kaja Løvholen

Innholdsrådgiver

Kaja har en bachelorgrad i markedsføring med spesialisering i PR og omdømmebygging, i tillegg til en bachelor i retorikk. Med kunnskap og erfaring fra to grader hev hun seg ut i freelance-arbeid som markedskoordinator og prosjektleder hos et forlag, og som promotør i musikkbransjen.

Før hun kom til Amesto Marketing har også Kaja erfaring som butikksjef. Snakk om allsidig dame!


Legg på en mynt så skal du se skravla går. Med godt humør og positivitet er Kaja en god bidragsyter til miljøet her hos Amesto Marketing.


Å utarbeide brand-strategier og jobbe med SoMe er noe Kaja trives godt med, men hennes store hjertebarn er å skrive godt tekstlig innhold som står til brand.


Fun fact: Som nyfødt ønsket bestemoren hennes å navngi henne Mirakla fordi hun «barely made it». THANK GOD for at det ikke skjedde, Hilsen Mirakla Løvholen.

Les mer Lukk
Kateryna 466x466-min

Kateryna Kostian

Grafisk designer

Kateryna er udannet innen IT hvilket har gitt henne en god forståelse for både funksjonalitet og design på web. Hun har jobbet over 4 år som designer innen markedsføring og kom inn til Amesto Marketing med god erfaring i ryggsekken.

Med et kreativt hode bidrar Kateryna med gode ideer, både på jobb og utenfor kontoret.  

Med en kjærlighet for design gir Amesto Marketing henne muligheten til å både utvikle kunnskap og bryne seg på nye utfordringer. Og utfordringer fikk hun servert i fanget fra første sekund, da hun ble utleid 50% til en kunde som grafisk designer. Noe hun tok på strak arm!

Fun fact: Hun vant en tur til Japan for et IT hackathon med hennes studiegruppe.

Les mer Lukk
Gisle

Gisle Almås

Commercial Lead

Gisle har over 20 års erfaring innenfor kommersiell virksomhet innen media, markedsføring, teknologi, kommunikasjon og salg. Han er et oppkom av positiv energi og en relasjonsbygger av rang.

BUSINESS MED HODET OG HJERTET

Vi er en del av Amesto.

Amesto er et familieeid selskap, etablert i 2002, med mer enn 1000 ansatte i Norden. Vi spesialiserer oss på forretningsløsninger, kunstig Intelligens og analyse, IT drift, regnskap, lønn, HR, marketing og bemanning. Med Amesto Globals nettverk dekker vi de fleste delene av Europa og Nord-Amerika. I år ble Amesto rangert som et av Norges 25 mest innovative selskaper. Amesto har jobbet med det sosiale aspektet i business siden 2012 og innført trippel bunnlinje.  Det betyr at våre ledere må leverer på både People, Planet og Profit. 

 

People - Planet - Profit

Trippel bunnlinje i praksis.

Innen slutten av 2023 skal alle selskap, ledere og medarbeidere ha trippel bunnlinje som en integrert del av oppgavene og prosjektene de gjør. Ikke bare fordi det er den riktige tingen å gjøre, men fordi det lønner seg.

Det vi har lært er at trippel bunnlinje fungerer best når vi bruker det vi er skikkelig gode på, for å løse store eller små samfunnsutfordringer, samtidig som vi bidrar til lønnsomhet. En god start er å bevisst velge å jobbe med kunder eller prosjekter som har potensial til å gjøre en forskjell i verden. Her er noen eksempler på hva vi har gjort.