Søk på dette nettstedet:

Hubspot CRM priser

HUBSPOT CMS

Money talks.

#ASKMORE

Hva koster det å sette opp en nettside?

Vår prismodell er enkel og transparent. Kort fortalt så baserer vi våre priser på hvor mange sider som skal bygges og om vi kan bruke en ferdig design-template (Theme) i HubSpot universet, eller ikke. 

Her ser du hvilke elementer som inngår og påvirker prisen på hva det koster å sette opp en nettside. 

Onboarding

Oppstartsmøte hvor vi går igjennom og kartlegger hvor mange sider som skal lages og innholdet til dette, navigasjon, hvilke type designmaler og bilder skal vi bruke osv. Hensikten er å få en felles forståelse av forventninger og resultat innenfor de rammene vi er blitt enige om.

Webdesign

Det finnes en rekke ferdige design templates (Themes) i HubSpot universet. Dette er et rimeligere alternativ enn å implementere eget brand. Hos oss kan du velge mellom templates "out of the box", så vel som å få implementert "custom" design på hjemmesiden din.

Antall websider

Det tar færre timer å bygge et enkel nettsted som består av 8-10 websider enn et nettsted som består av 50+ sider. Hvor mye innhold og ulike innholdselementer som video, nedlastings guider osv. spiller også inn på tid og kostnad.

SEO

For å kunne rangere på side 1 i Google er det viktig at nettsiden din har gode og relevante meta beskrivelser. I tillegg er det viktig at du har en god nettsidestruktur og beskrivende URLer. Har du ett nettsted i dag trenger du også en liste over redirects, slik at du ikke mister synlighet når du lanserer din nye nettside. Dette fikser vi for deg for hver eneste webside, landingsside eller blogg post vi bygger. Har du et lite nettsted tar dette færre timer enn om du har mange websider.

Bilder

Har du tilgang til egne medieressurser som bilder og video kan vi bruke dette på nettstedet ditt. Du kan enten tilpasse bildene selv for web eller overlate jobben til oss. Har du ikke egne bilder har vi dyktige designere som kan hjelpe deg med det. Vi har også profesjonelle video-produsenter og eget studio.

Teknisk rigg

I teknisk rigg inngår å implementere designmaler, sette opp navigasjon, konfigurere cookie-banner, koble på SoMe kontoer, legge på scrips, laste opp redirects osv. I tillegg setter vi opp system sider for deg som 404 og 500 feilmeldinger. Vi aktiverer også nødvendige settings som cookie-banner, slik at du er GDPR compliant.

ØNSKER DU EN hjemmeside?

La oss ta en prat!

Fortell oss hva du ønsker å oppnå med en ny hjemmeside, så skal vi gi deg et tilbud. Vi vet at det er mye å forholde seg til når man skal lage en ny nettside og at det derfor er godt å støtte seg til en partner. 

Vi kan hjelpe deg med alt fra å flytte dagens hjemmeside til HubSpot til å lage en splitter ny "Killing website" som får selskapet ditt til å vokse.

HubSpot lisenser

Hvilken lisenspakke skal jeg velge?

HubSpot har tre ulike prisnivåer på lisensavtaler for publiseringsløsningen som heter CMS HUB. Disse er Starter, Professional og Enterprise. Oppdaterte lisenspriser finner du på hubspot.com. Uansett hvilken type lisens du bestiller er prisen inkludert hosting, CDN, Standard SSL sertifikat, Web application firewall (WAF) og Custom domain security settings.

Vær klar over at bestiller du direkte av HubSpot er du selv ansvarlig for å sette opp kontoen din og tilrettelegge for alt det tekniske som skal til. Kjøper du via en partner er det de som står for onboarding og hjelper deg opp på plattformen til du er i full drift. Vi kan hjelpe deg med å belyse pros and cons, slik at du kan ta riktig valg og få mest mulig igjen for investeringene dine.

CMS HUB

Hvilke verktøy får jeg med lisensen?

I den rimeligste lisensen (CMS Starter) inngår funksjoner som blogg, video-modul, chat, skjema-bygger og rapporter/dashboards. I tillegg får du tilgang til alle gratis verktøy på hele platformen. Kjøper du en professional lisens vil du få mange flere funksjoner med på kjøpet, slik som A/B testing og personalisering. 

Enterprise lisensen passer for deg som også skal bruke f.eks Marketing Hub og Sales Hub. Ofte er dette selskaper og konsern som har flere domener og egne brand guidelines som skal implementeres. Her får du alltid de nyeste oppdateringene på plattformen uten å betale ekstra.

WANT TO GROW?

Sett tydelige mål for hjemmesiden din.

Nettsiden skal ha en klar målsetting om å bidra til å nå overordnede forretningsmål. Det er derfor viktig å stille seg følgende spørsmål før du går igang med et nytt webprosjekt, eller en make-over av eksisterende nettsted. Skal den bidra til vekst i form av nye kunder, skal den avlaste og effektivisere internsupport, eller er intentsjonen med digital tilstedeværelse å bygge brand awareness? Kanskje du til og med ønsker at hjemmesiden skal bidra til "all the above". Uansett hva du ønsker å oppnå med hjemmesiden din bør det tallfestes og konkretiseres. "One size does not fit them all"....

 

Be om et prisoverslag.